Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U Srbiji ništa novo

Komentari (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 05 jul 2010 21:48
Baš tako
Analiza je na mestu. Doduše, svi pomenuti akteri su takođe na mestu. Na kom su oduvek i bili. Šta reći, slažem se sa autorom. U Srbiji ništa novo...
Preporuke:
0
0
2 ponedeljak, 05 jul 2010 21:49
Biljana Nikolić
Tačno, u Srbiji i dalje duga polarna noć i Srbi ne bi da se bude iz lakovernog sna. U Srbiju niko, ni od političara ni od većine glasača ne veruje u Srbiju, glasaju za mogućnost svoje, najmanje, manje ili male, lične koristi i tu je kraj svih političkih razmišljanja. A politički pobednici umeju da obećaju...
Preporuke:
0
0
3 ponedeljak, 05 jul 2010 22:01
saša r.
To je to, g-dine Vukadinoviću, perfektno! Ali šta dalje? Imamo NATO fanove i NATO domaćine. Imamo i Voju Koštunicu, koji spava li spava, prespavaće ceo život. Imamo Vojislava Šešelja, koji je utamničen u Hagu, a ima tako dobru logistiku ( sudeći po medijima ), da počinjem da se pitam da li je 1977. godine naložio da me na Karaburmi udari auto :)) Imamo g-dina Dinkića, koji se majstorski drži načela - politika je umetnost pretvaranja laži u istinu, kao i poraza u pobedu ( u ovom drugom nadmašio je čak i S.M. ).
Imamo li čoveka koji će da izdigne ovu zemlju, i što je još važnije preduprediti njen kraj na istorijskoj sceni, koji je, bojim se, vrlo blizu.
Mogu samo da se potajno nadam, slobodno mogu reći i maštam, da negde u potaji imamo Karađorđa.
U suprotnom, nisam nimalo optimističan.
Preporuke:
0
0
4 ponedeljak, 05 jul 2010 22:06
Gavrilo
Sjajno.
Samo jedno pitanje: Ima li u Srbiji opozicije? Mislim one prave koja svaku grešku vlasti vešto koristi da bi je više srozala i da bi se bolje politički pozicionirala.
Mislim da u Srbiji trenutno nema prave opozicije.
Opozicione teme su pomalo jalove i dosadne. Vlast vešto navlači opoziciju da se trsi tamo gde joj nije mesto (na temama koje joj vlast nameće) a ne da vlast udara i s leđa i s boka itd.
Politička partizanština (šerpe, lonci, perfomansi, itd. već viđeno) je zgodno sredstvo za borbu na terenu gde malo koja vlast može da sačuva živce.
Nažalost naša opozicija je slika u ogledalu vlasti razlika je samo u nijansama.
Trenutno je moto opozicionog delovanja u Srbiji "Sjaši Kurto da uzjaše Murto". Ako je i od opozicije mnogo je.
Preporuke:
0
0
5 ponedeljak, 05 jul 2010 22:07
Bb jedan
Bilo bi zanimljivo pročitati Vaše tumačenje narodnjačkog uspeha. Za mnoge građane je on jednostavno neobjašnjiv.
Preporuke:
0
0
6 ponedeljak, 05 jul 2010 22:09
Pavle
""... a DSS talac svoje, navodne, principijelnosti, kao i dogme o vođinoj nepogrešivosti. A LDP, paradoksalno, vrlo slično kao DSS.""
Mislim da ova paralela ne stoji.
U svim strankama je lider najznačajnija figura i on se nikada ne menja (osim u slučaju smrti) pa čak ni u slučaju Haga.
Da li iko može da zamisli G17 bez Mlađe, ili NS bez Velje, ovih zbog Palme, onih bez Šešelja.
Pa tako je isto i u DSS, ili LDP.mada i tu ima razlike jer Čeda je mudro dao deci lilihip, ono su nagovarali mame i tate, čak i bake i deke, ali sada ta deca nisu više deca. postali su zreliji i vide svoje mesto isključivo u EU. Baš ih briga za Kosovo, jer ono je i ovako srpsko samo još u našim papirima.
Vliki problemi DSS-a i LDP-a su u kadrovima. I ono malo što je bilo napustilo ih je. Taj gubitak Voja ne može da nadoknadi jer je kako već rekoste dao nekoliko autogolova, ali čeda bi mogao nešto da promeni i umesto lilihipa da ponudi koka kolu i to onu bez šećera (kao što i sam pije), jer on je spreman na sve samo da se što pre uđe u EU.
Ipak mislim da mu je na dnu srca DS i da bi sve učinio samo kada bi mogao nekako da privoli DS (Borisa) da prihvati liberalnu frakciju. Uostalom kao što kažu naprednjaci ide proleće pa će se već videti.
Preporuke:
0
0
7 ponedeljak, 05 jul 2010 22:25
Dragan
Vlada i većina medija se ponaša kao da ovog jubileja nema. A razlog su katastofalni rezultati:
Vlada prihvatila Euleks.
Tadić podržao paradu.
Usvojena deklaracija o Srebrenici.
Potpisana Istambulska deklaracija.
Usvojen statut Vojvodine.
Donet Zakon o informisanju i izvršena čistka sudija...
Po želji nastaviti gotovo beskonačan niz
Preporuke:
0
0
8 ponedeljak, 05 jul 2010 22:37
mali
I ?
Preporuke:
0
0
9 ponedeljak, 05 jul 2010 23:26
Sanja BL
Evo kako ja iz Banjaluke vidim situaciju! Naprednjaci i Tadić apsolutno igraju u istom timu, kritikuju se po potrebi, hvale se po potrebi. Štrajka glađu i žeđu će da bude, pa se onda odjednom u rekordnom roku pohapse neki, pa štrajka nema, bukvalno sve u krug. Koštunica je rijetko pošten čovjek u politici, a u njoj, vrlo često, ako ne i uvijek, moraš da budeš namazan što on nije u stanju da bude. DSS je jedina stranka u Srbiji kojoj je stalo do Srbije i do srpskog naroda i to je bezbroj puta do sada dokazala. LDP se izgubio u prostoru i vremenu jer BT sada radi gore stvari nego što su oni ikada mislili da mogu da urade! Očigledno je da se Šešeljev izlazak iz Haga sprema pa su sada smislili da ga optuže za ubistvo Đinđića, pojavili se odjednom neki Simovići koji sve znaju, ko stoji iza Đinđićevog, ko stoji iza Ćuruvijinog ubistva! Sve jedino i isključivo u cilju političke eliminacije. Situacija katastrofalna, zemlja nema nikakvu budućnost, strani faktor u Srbiji (više nego ovde, jer RS se bar jadna nekako bori), određuje šta i kako se radi. Stranci vode sjednice Vlade, stranci kontrolišu pravosuđe, stranci određuju kako i kad će šta od strateških preduzeća biti prodano. Za to vrijeme Raška oblast radi posao i priprema se za štošta! Nije baš teško pogoditi šta! Sanjaju se snovi o evropskoj budućnosti, donose deklaracije, potpisuju deklaracije, posjećuje se Srebrenica, sve u cilju evropske budućnosti koje nema i neće je biti jer je iz Njemačke poručeno da nema mjesta! Vojvodina radi svoj posao, usvojen je statut.... U svakom slučaju, na dvogodišnjicu Vlade orađeno je dosta, mnogo više nego što su očekivali oni koji od Srbije nešto uvijek očekuju!
Preporuke:
0
0
10 ponedeljak, 05 jul 2010 23:40
Zoran G70
Kao i uvek, imamo objašnjenje, za sve, baš za sve. Sve znamo. Baš sve.
Koji je bre, ljudi naš stav?
Šta mi možemo?
Šta još nismo učinili?
Imamo li izlaz,bolju budućnost, vidik, viziju?
Rešenje,alternativu,bre?

Naravno,baš kao i uvek, naravno, učinićemo sve, baš sve, kad nam dogori, dogori- ne do nogu, nego do stopala, baš do stopala.

Nažalost, pitanje je kako ćemo kad nam dogori do stopala, se snaći u 21. veku.Prođe decenija.

Naši preci su bili dorasli svom vremenu, jesmo li i mi?

Šta ovo vreme traži od nas?

Imamo li šta konkretno i kom domenu?

Ja nemam više vremena da zakasnim bilo gde...
Preporuke:
0
0
11 utorak, 06 jul 2010 00:19
Zoran Popović
Zanimljiva analiza poražavajuće dvogodišnje vladavine iluzionista. Ipak, B.T. nije Koštunica pa da vraća mandat narodu, nego će iscrpeti sve mogućnosti demokratske borbe za vlast. Tako da u svetlu novih događaja ( Dačić, Tijanić, Mitrović, Vučić, ...) ipak se da naslutiti da je pao neki dogovor i da nam se vraća KONZERVATIVNI EŠALON političara. Ako ste pomislili da će to biti neki noviji varate se. Biće isti samo oni koji su se malo "ubajatili" od sedenja po raznim UO ili od "opozicionog" delovanja. Ne bi me čudilo vaskrsnuće čuvenog Vučele i još nekih stručnjaka za demagogiju raznih pravaca.
Dinkić će preći u "opoziciju" i sa još nekim "liberalnim misliocima" biti ritam sekcija. Čeda će pevati tercu.
Kako ste sigurno primetili u ovoj postavci ponovo nema mesta za Koštunicu i ponovo neće biti pripremljen, niti će imati adekvatan odgovor. Čak neće moći da konkuriše ni za neku od kolajni, jer nije učestvovao u NOB-u. Zato će i dalje, zajedno sa Šešeljem, biti odgovoran što Srbija nema more.
Preporuke:
0
0
12 utorak, 06 jul 2010 01:17
Alternativa
DSS je danas jedina prava alternativa u režimu u smislu konstruktivne suštinske kritike, kako na unutrašnjem, tako i na spoljašnjem planu. Nažalost DSS nema političku snagu da to unovči, naprotiv, tone sve više i više, jer njihov glas jednostavno ne dopire do naroda, opijenog populizmom i medijskom mašinerijom SNS-a, koji će za mene, zameniti sadašnji režim samo na papiru, nikakvih suštinskih promena tu neće biti.
Preporuke:
0
0
13 utorak, 06 jul 2010 01:26
drago.ca
Pošto je Sanja rekla kako to izgleda iz BL evo da ja kažem kako to izgleda iz Kanade: Srbija će 2024 sigurno ući u .... Uniju Afričkih Država i imaće populaciju od oko 3 miliona stanovnika.
Preporuke:
0
0
14 utorak, 06 jul 2010 03:14
Srecko
Tekst g. Vukadinovica je korektan tekst koji citaocima ovoga sajta neotkrivaju nista novo. Mejutim ono sto je novo na politickoj sceni Srbije je novi sukob izmedju Radikala i Naprednjaka. Kao sto je verovatno poznato citaocima NSPM g.Nikolic je dobio policijsku zastitu zato sto mu je zivot ugrozen i to od nikog drugog nego od Vojislava Seselja. Tom prilikom Nikolic je dao izjavu koja je prilicno kontraverzna. Da potsetim citaoce, on je izjavio da je Seselj davao instrukcije na nekim papiricima, poverljivim osobama koje su ga posecivale u zatvoru, izmedju ostalog i Vucicu i od njega, Vucica je zahtevao da poruku procita i unisti. Na pitanje novinara,o kakvim se porukama ili instrukcijama radi, Nikolic je odgovorio da nezna ali da to mogu saznati od Vucica ako on, Vucic, zeli da kaze. Ocekivao sam Da ce g. Vukadinovic da se osvrne malo vise na ovaj najnovivji sukob izmedju Raadikala i Naprednjaka, ali na moju zalost on ga je samo uzgred pomenuo.Bilo bimi intersantno da procitam misljenje cenjenih citalaca NSPM o ovom najnovijem sukobue izmedju R.i N.
Preporuke:
0
0
15 utorak, 06 jul 2010 05:38
Goran Svilanović - lider za 21. vek!
Mislim da je svima jasno da je povlačenjem Gorana Svilanovića na našoj političkoj sceni nastupio mrak. Jedino je Svilanović oličavao takav skup kvaliteta na jednom mestu: čovek vizije, optimizma i iskrenog patriotizma! Bojim se da njegovi nekadašnji partijski drugovi koji danas uglavnom sede u LDP-u, bezu obzira na najbolje namere i lične kvalitete, ipak nemaju Svilanovićevu harizmu, stručnost i virilnost. Da li na našoj sceni postoji partija spremna da Svilanoviću ponudi mesto koje zaslužuje? Da li su naši političari spremni da prevaziđu svoje sujete i da otvore vrata onom najboljem? Da li smo spremni da uđemo u 21. vek?
Preporuke:
0
0
16 utorak, 06 jul 2010 07:10
simonida
sve je uzalud Đorđe,čita se između redova, u vašem tekstu!sve je pritisnulo beznađe, pa i Vas!Bog sve čuje i sve vidi ali ćuti i MRDA REPOM kako napisa duhovito jedan komentator.mi smo osuđeni i sada se nad nama kazna izvršava.bilo koju tehniku upotrebe važno je u nas ubiti mitomansko,nesrećno-tradicionalno,svetosavsko i SEĆANjE.SEĆANjE je najopasnije. u jednoj pesmi pesnik je sjajno primetio da ko nema PROŠLOST ne može da ima ni BUDUĆNOST!vidite, ispiraju nam MOZAK i iz istorijskih čitanki za osnovnu školuONI su svuda kao u Orvelu, sve im je pod kontrolom.!znam da nema nikakve ZAVERE. u to sam "ubeđena"!ne slikam, atelje mi je prazan, boje se suše, ne podnosim ni sopstvene slike!više ne odlazim ni u crkvu. ne mogu popove da vidim posle svega podsećaju me na jezuite iz srednjeg veka. sve nam je zagađeno, najače međuljudski odnosi ako se možemo još tako nazvati. čini mi se da više i ne ličimo na ljude. bar ja.
Preporuke:
0
0
17 utorak, 06 jul 2010 07:15
Milos Stankovic
Ovaj tekst je samo ponavljanje istih ili malo promenjenih fraza iz nekoliko poslednjih tekstova autora. Upadljivo u ovom, kao i u ostalim tekstovima, je pomalo povrsna slika koju Dj. Vukadinovic daje o srpskoj politickoj kaljuzi. Mislim da nije potrebno do besvesti ponavljati kako DS rasparcava Srbiju, ili ono sto je od nje ostalo, SNS je preruseni DS, Dinkic ce da se odrzi opet na nogama i srusice i ovu vladu, pa sta kosta neka kosta, Kostunica ne moze nista da uradi...Sve mi to vec vrlo dobro znamo. Postoji, medjutim, osinjak u koji malo ko sme da dirne, a to su pre svih, americki, britanski i ambasadori zemalja EU i domaci tajkuni. Mnogi su pisali o tome, DJ. V. mozda i najvise, ali nikako ne mogu da se otmem utisku da tu postoji jako mnogo kalkulantstva, zadrske, cak i straha.
Preporuke:
0
0
18 utorak, 06 jul 2010 07:24
Guru
Mi smo u Srbiji stigli do dna, ne brinite jos kopamo!
Preporuke:
0
0
19 utorak, 06 jul 2010 07:39
m. -ić
Dragi g. Vukadinoviću, hvala lepo na članku. Nekima, možda i većini vaših čitalaca i poštovalaca (računam, to je isto), ovo sve što napisaste je već poznato, i to ne od juče. Ono što većina još ne zna, to je: a šta činiti da se takvo stanje promeni? To bi mnogi voleli znati: šta, kako, kada?

Mnogi bi voleli da vas vide na čelu nekakvog pokreta. Možda vi ne biste to voleli, i to se jako može razumeti. Ali, ako vam je jasno da se nešto mora činiti, znate i šta, i želeli biste da neko nešto učini, i izgleda vam da nema nikoga ni da započne, ostaje vam, i nama s vama, ili da zaćutite, ili da zavrnete rukave i nešto sami započnete. Ko se dima ne nadimi, taj se vatre ne ogreja. Ovo sve, naravno, važi za sve nas, ne samo za vas, ali vi ste u položaju da vas ljudi znaju i poštuju. Čak i ako sami nećete na tribine, ne daj Bože na barikade, možda znate nekoga ko bi. Ako nećete vi sami da nosite breme, pomozite, ponesite zajedno, dignite makar džak na rame nekome ko bi hteo. Razmislite!
Preporuke:
0
0
20 utorak, 06 jul 2010 07:53
dragy MG
@Sanja BL
Bravo, i ja iz Banje Luke vidim identično, ne znam da li je do ugla gledanja ili je stvarno tako. Ili je oboje. Recimo hipotetički da se odvojimo od Federacije, nisam siguran da bih želio da se priključimo ovakvoj Srbiji. Možda Srbiju priključimo nama. Šalim se, naravno, nadam se da će se političari u Srbiji uozbiljiti i ostaviti lični interes po strani a gledati samo interes Srbije (zar ne bi ovo dvoje trebalo biti isto?!). Prvenstveno se nadam da će narod ostaviti i farmu i sva medijska zla koja odvlače pažnju ljudima od stvarnih problema i porazmisliti o tome ko bi Srbiju najbolje vodio. Jeste Koštunica spor i uspavan, ali je čist i pošten. Mislim da bi ovo drugo trebalo da prevagne, ima on mlade ljude oko sebe, ubrzaće i oni ali je najbitnije da je vođa čist. Nažalost, naš narod je dosta puta pokazao da cijeni upravo suprotne vrijednosti tako da ovo što nam se dešava je sasvim zasluženo. Neka nam je sretan san o Evropi.
Preporuke:
0
0
21 utorak, 06 jul 2010 08:08
Jasna Simonović
Lepa analiza, ali...

Nije baš tako da "u Srbiji ništa novo"...Počela je analiza farmaceutske levofinansijske stihije koja je prozvala "renomirane svetske kuće" ujedinjene u "blogu" menadžerskih poduhvata, marketinških trikova i nepravnih ogranaka, sve bežeći od sistemske greške po Zakonu o lekovima koja je davno trebalo da bude prepoznata u Ministarstvu zdravlja Srbije na dobrobit svih...Ali nije! Kako to?...

Željno očekujem visprenu reč gdje koja je davala divne tekstove o zdravstvu na ovom sada već "nspm splavu"...Neka mi i ona i vi oprostite što nemam vremena da sada tražim njeno ime...Zorica li je...

Na splavu na kome uvek budno stoji srce bar petnaestak komentatora i autora bilo bi lepo prepoznavati dobre stvari, a ne samo prepotentno očekivati da novo stigne u vidu nove vlasti, punog džepa, revolucije pobednika...ili npr Zapada sa sve Rusijom "na tanjiru"...tako nekako...

Izvinjavam se na pridici, nije mi bila namera da kudim, već da "potaknem"...
Preporuke:
0
0
22 utorak, 06 jul 2010 08:17
Saša
Najoštriji i najveći kritičar vlade danas je svakako DSS.
Meni život prođe uz neke štetne a jake, i uz neke dobronamerne a slabe. Ne znam kakve koristi od DSS i Koštunice, ako nisu u stanju da lepe želje pretoče u stvarnost. Slažem se da je DSS po mnogim pitanjima prava nacionalna stranka, ali kakve vajde? Konja ne jaše onaj kome liči, nego onaj ko ga ima. DSS mora kadrovski da se osveži i marketinški ojača, ako misli da predstavlja ozbiljnu snagu. Neka se mane Tome.
Baš ih briga za Kosovo, jer ono je i ovako srpsko samo još u našim papirima.
A ovo je ključ. Nakon ovako uspešno obavljenog zadatka od strane Soroša, Koštunica teško može da izbori išta više od cenzusa. Ovo je indikator naše nacionalne svesti. Ne radi se ovde samo o Kosovu, nego o našem nonšalantnom odnosu prema budućnosti. Pored takve nacionalne svesti može se sve sa nama raditi. Pa se posle čudimo što 90% brucoša upisuje fakultete koji se traže ``tamo negde``. Malo naše omladine vezuje svoje planove za Srbiju, a to će biti onaj završni udarac, ako se sada nacionalno ne osvestimo.
Preporuke:
0
0
23 utorak, 06 jul 2010 08:18
Dragan
Pitanje za sve: koja je razlika između Tadića i Čede Jovanovića, osim te da je Tadić URADIO sve što je Čeda pričao, samo posle nekoliko godina! To potvrđuje i klečanje u Srebrenici, Deklaracija o Srebrenici, podrška gej paradi, prihvatanje polu separatističkog statuta Vojvodine, slogan da EU nema alternativu, gašenje srpskih institucija na Kosmetu, prihvatanje EUleksa, vraćanje ambasadora u zemlje koje su priznale nezavisnost Kosova i puna normalizacija odnosa sa tim zemljama...
Preporuke:
0
0
24 utorak, 06 jul 2010 08:18
neobizantinac
Koštunica je sam sebi kriv što još uvek tavori u iluziji da može da spoji nespojivo i razdvoji nerazdvojivo:demokratiju i državotvoenost na jednoj strani, sa evropskom unijom na drugoj strani,a oduzimajući i nato pakt iz kombinacije. Kao da eu i nato nisu grobari demokratije i dražavotvornosti. I kao da eu i nato nisu jedno te isto. Kojina kombinacija je jenačina nemogućeg.
Preporuke:
0
0
25 utorak, 06 jul 2010 08:32
@@
Sanja BL -potpuno saglasan , međutim , jedina dobra stvar u celoj ovoj situaciji je da sve , ama baš sve - ništa ne valja . Toliko , da nešto mora da krene "naopako".
Preporuke:
0
0
26 utorak, 06 jul 2010 09:23
JasnaSimonović
"Goran Svilanović - lider za 21. vek!"

Skinuti zastavu osnivača UN, Jugoslavije verujem da nije nimalo prijatno, čak i kada se to radi iz časnih pobuda...Srećom ostane to kućište i kad nema krova nad glavom...A pod vedrim nebom se lepo spava...Ko izdrži od sunca, uveče može da ugleda i novu zvezdu...U Serbiji...
Preporuke:
0
0
27 utorak, 06 jul 2010 09:43
@goran svilanovic
nadam se da su se mnogi obradovali kada vise nisu morali da gledaju lice Gorana Svilanovica sa TV.njegovo STETOCINSTVO bih mogla povezati samo sa slicnim u rusiji za vreme Jeljcina i kozirjeva.doticnom koji place za njim preporucila bih, ako ne provocira, da za njega vreme radi, on je visoko rangirani politicar na britanskoj i americkoj lestvici,ex-yu, prioritetan kada je u pitanju rastakanje onog sto je jos ostalo od Srbije!
Preporuke:
0
0
28 utorak, 06 jul 2010 09:44
M.I.T.
Ako je Vukadinović u pravu, eto nama istog ministra zdravlja i u narednoj vladi. Ovaj Tomica Milosavljević je gori od Tijanića. Ili, pak, ipak nije. Ko će ga znati. Užas.
Preporuke:
0
0
29 utorak, 06 jul 2010 14:05
BB jedan@drago.ca
A Evropska unija će do 2024. postati evro-afro-azijska unija jer će dotle Turska i zemlje Magreba postati članice.
Preporuke:
0
0
30 utorak, 06 jul 2010 15:05
Nbojša Prpić
Poštovanje g. Vukaidnoviću. U starom stilu, samo što neki novi elementi moju malenkost zbunjuju.

Među retkim svetlim tačkama u vladinom dvogodišnjem bilansu izdvaja se, čini se, samo ozbiljan početak borbe protiv organizovanog kriminala


Ovakav stepen ironije nije svojstven g. Vukadinoviću.
A ako je nije bio ironičan, onda ja imam problem sa poimanjem pojma "ozbiljan". Ili on ima taj problem.

Samo jedan primer "ozbiljnosti" borbe protiv org.kriminala: Sećamo li se kada je tužilac u slučaju drumske mafije izjavio da su glavne "zverke" u BG ostale izvan domašaja istrage. Nije to rekao neko od optuženih, želeći da sebe predstavi kao sitnog šrafa koji je primoran da bude u toj priči. Nego je izjavio državni zvaničnik
Toliko ozbiljnosti.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 06 jul 2010 15:36
Svetislav Skomračnik
Mene brine ovaj štrajk glađu i žeđu.Da li to nama Vučić najavljuje šta nas čeka ako oni dođu na vlast? I što nije samo odlučio da štrajkuje žeđu? Mnogo je teže biti žedan kada se najedeš, nego kad si gladan.
Preporuke:
0
0
32 utorak, 06 jul 2010 16:04
Simić Manojlo
Ja mislim da gosp.Vukadinović , na jedan plastičan
način ,ukazuje na svu grotesku na političkoj sceni
jadne zemljice Srbije .
Samo u Srbiji, od svih demokratskih zemalja, se
Opozicija očajnički trudi da svoje stavove, što
više približi stavovima Pozicije .
Svuda u demokratskom svijetu, Opozicija profiliše
svoj stav koji ,po definiciji ,mora da bude
diametralno različit od Pozicije ,da joj traži
pukotine , slabosti i pogrešne poteze, da je ljulja,
podriva i napada u svim prilikama, da bi to na kraju rezultiralo obaranjem sa Vlasti .
Ovako ,meni Demokratska Stranka Borisa Tadića liči
na neku frakciju užasne Brozove Komunističke Partije ,a Opozicija liči na frakciju Demokratske
Stranke .U Srbiji se još nisu dogodile demokratske
promjene, a kaće ne zna se .
Preporuke:
0
0
33 utorak, 06 jul 2010 16:30
MP
A evro 105?
Preporuke:
0
0
34 utorak, 06 jul 2010 16:44
nijedan od ponudjenih odgovora
Mnogi bi voleli da vas vide na čelu nekakvog pokreta. Možda vi ne biste to voleli, i to se jako može razumeti. Ali, ako vam je jasno da se nešto mora činiti, znate i šta, i želeli biste da neko nešto učini, i izgleda vam da nema nikoga ni da započne, ostaje vam, i nama s vama, ili da zaćutite, ili da zavrnete rukave i nešto sami započnete. Ko se dima ne nadimi, taj se vatre ne ogreja. Ovo sve, naravno, važi za sve nas, ne samo za vas, ali vi ste u položaju da vas ljudi znaju i poštuju. Čak i ako sami nećete na tribine, ne daj Bože na barikade, možda znate nekoga ko bi. Ako nećete vi sami da nosite breme, pomozite, ponesite zajedno, dignite makar džak na rame nekome ko bi hteo. Razmislite!

pravi komentar. ima onih koji bi nesto da urade, da li cemo uspeti videcemo.
Preporuke:
0
0
35 utorak, 06 jul 2010 17:17
Zoran Tucaković
Dakako da u Srbiji ima nešto novo!

Samo, "beogradizacija" je toliko uzela maha, da se retko ko zapita: Šta se zaista to dešava u Kraljevu? Ono malo bednih priloga na državnoj televiziji, koji favorizuju jednu "stranu u sukobu", ne može biti ništa više od toga - bednih priloga. Zgradu grada Kraljeva čuvaju policijske snage, na svakom ulazu "čuči" 7-8 policajaca, Ministarstvo za državnu upravu i lokalnu samoupravu svojim dopisima (?) "upućuje" na to koja se sednica i koje skupštine smatra legalnom (u Kraljevu se sednice, ako niste znali, održavaju i u zgradi bioskopa), propisuje se izgled i prave se novi pečati organa grada Kraljeva, a na sve to, u vidu šlaga, dolazi osnivanje Privrednog društva "Kraljevačke hidroelektrane" (osnivači su Elektroprivreda Srbije i italijanska kompanija SECI Energia S.p.A.). Normalno - građane Kraljeva niko ni za šta ne pita... Upravni sud, iscrpljen donošenjem silnih presuda o poništavanju odluka Skupštine kojima su potvrđeni odbornički mandati, zapao je u stanje mirovanja, i ne presuđuje po žalbama podnetim na akte Izborne komisije grada Kraljeva kojima su ti mandati dodeljeni.

Kada sam pre skoro dva meseca poslao prilog - tekst o svim problemima koje će proizvesti odluka Ustavnog suda kojom se za neke odredbe Zakona o lokalnim izbvorima utvrđuje da nisu u saglasnosti sa Ustavom Republike Srbije, uredništvo nije našlo za shodno da ga objavi. Posledice su prevazišle sve ono što sam tada mogao da zamislim...
Preporuke:
0
0
36 utorak, 06 jul 2010 19:10
Milko G
Slažem se sa Simić Manajlom:
Stranke .U Srbiji se još nisu dogodile demokratske
promjene, a kaće ne zna se .


Kao što napisah u komentaru na tekst "E da smo" Voje Žanetića, 5 oktobar je samo revizija 8 sednice.
Tada (5 oktobra)je pobedila ona najrigidnija frakicja u SK SRbije. Pogledajte samo koga su reaktivirali: Miloša Miniža. Žiku KOvačevića, Boška Krunića. Uz sve poštovanje za one koji nisu među živima, zna se kakv su politiku decenijama sprovodili.

Naravno, ne treba zaboraviti sve oen dosove perjanice čiji su očevi bili Brozovi puleni...

A neki Petar Živadinović, iz te postave, rekao je pre godinu ili dve genijalnu stvar: "Kada smo na 8 sednici izgubili, mi smo oslučili da se okrenemo demokratskim sredstvima politiičke borbe."
Cenim iskrenost.

Da su pobedili, ko bi mario za demokratiju, šta god se pod im pojmom podrazumevalo.
Preporuke:
0
0
37 utorak, 06 jul 2010 20:35
Jasna
Bas tako Djordje ,kako ste po obicaju, sve tacno naveli i inteligentno analizirali,u Srbiji bas onako kako smo zasluzili!
Preporuke:
0
0
38 utorak, 06 jul 2010 21:36
Cernisevski
saša r.
Imamo li čoveka koji će da izdigne ovu zemlju, i što je još važnije preduprediti njen kraj na istorijskoj sceni, koji je, bojim se, vrlo blizu.

- nas jedino moze da spase neka krupna geo-politicka promena, koja bi nas protiv nase volje "skrenula sa ovog puta". Recimo, da nasa jedina alternativa nestane, zatim sunovrat SAD ili nesto u tom smislu. Jer mi sami, svojom voljom sa njega (puta) skrenuti necemo.
To bi nas onda otreznilo i primoralo da okrenemo curak na drugu stranu, drugacije - bojim se - nikako.
Preporuke:
0
0
39 utorak, 06 jul 2010 22:40
Zagor
Zaista, zanimljivo je kako analitičari olako prelaze preko svega što se događa(lo) u Boru i Kraljevu.
Vidimo da su zbog lopovluka u Boru naprednjaci digli dreku i, po svemu sudeći, vlast će, u najmanju ruku, morati da ide na ustupke.
U Kraljevu je, pak, na delu otvoreno kršenje Ustava zemlje od strane režima, izmišljanje "zakona" kako bi se izborni rezultati okrenuli u vlastitu korist, najbestidnija trgovina mandatima odbornika (kako je to u večerašnjem dnevniku na TV Pink lepo primetio i Velimir Ilić) - dakle, ozakonjena korupcija, zatim konstituisanje "vlasti" ZES koalicije u gradskom bioskopu(!), najzad, provaljivanje pripadnika te iste koalicije u zgradu skupštine Grada i - nikom ništa. Nekoliko ministara, kao i predsednik Republike, poslednja tri meseca posećivali su Kraljevo, ali ne da bi rešili problem, nego da bi držali bahate politikantske govore podrške svojim mesnim pulenima: prilikom tih poseta redovno su zaobilazili skupštinu grada.
Naprednjaci, naravno, sve to bezakonje mirno posmatraju, jer u ovom slučaju nisu ugroženi njihovi lični interesi - u borbi za vlast u Kraljevu oni su van igre. Izjavljuju kako tu vlast ne zaslužuje ni ZES, ni SRS-DSS-NS-PZK koalicija. U poslednjem bih se i mogao složiti s njima, ali to je pogrešan odgovor. Jer pitanje glasi: na čijoj strani su zakoni države Srbije u ovom slučaju.
Ukoliko izostane odgovor na to presudno pitanje, posledice će ubrzo osetiti i ostatak Srbije.
Dakle, daleko od toga da se ništa novo ne događa. Itekako se imamo nad čime zamisliti.
Preporuke:
0
0
40 utorak, 06 jul 2010 23:16
Ljubitelj cirkusa
U Srbiji ništa novo, a takav je i ovaj tekst!
Opšti zamor ...
Ipak, povodom njega pročitali smo izvanredni komentar @Sanje BL.
Preporuke:
0
0
41 sreda, 07 jul 2010 05:26
Jasna Simonović
"Nijedan od ponuđenih odgovora"...Sviđa mi se vaš predlog...Evo, što se mene tiče već imam spreman "džakčić"...

"Goran G70"...Svidja mi se komentar...Za vašu informaciju, mi imamo grupicu ljudi G8 koja više nema ambicije da koristi nspm u promotivne svrhe, ali pokušava dosta uspešno da barem uživa u nekom zajedništvu razumevanja i osećaja neizolovanosti...

Biljana Nikolić...U Norveškoj su mi rekli da kada je "duga polarna noć", onda treba upaliti sva moguća svetla da čovek ne izludi od mraka...
Sve najbolje...

Simonida...Zaista bih volela da vaše "boje" ponovo zažive...Rizikovaću da me osudite, ali ću ipak napisati da poštujem vašu spoznaju da vam pojedini sveštenici deluju mračno, ali bih zaista volela da izađete iz tog mraka do svetlosti i svetosti onih sveštenika koji danonoćno osvetljavaju "mrak" u kome živimo dajući ljudima smernice života...
Rado bih ovde navela čitav spisak, ali nije prilika...
Ipak, napraviću izuzetak, evo bar jednog Imena: Sveštenik o.Đuro, Crkva Svetog Luke u Sokobanjskoj...
Preporuke:
0
0
42 sreda, 07 jul 2010 07:26
Stanimir Trifunović, ranije, PETI ELEMENT
U političkom ambijentu koji podstiče i neguje medijski peting između SNS i DS,davanje bilo kakvog prostora, ponajpre medijskog, bilo kome "trećem", niti je predviđeno niti dopušteno jer bi to izazvalo ljubomorne reakcije nekog od favorizovanog dvojca i moglo biti shvaćeno kao politička devijacija ili sklonost političkom neverstvu.

Elem, to što nemamo prilike da primetimo aktivnosti DSS, jedine ozbiljne, odgovorne i INSTITUCIONALNO ARTIKULISANE OPOZICIJE, nije znak niti dokaz da iste ne postoje, već da im nije dozvoljeno da budu adekvatno medijski ispraćene.
Mnogo je veći problem to što nemamo prilike da vidimo aktivnosti vladajućih stranaka, jer ih objektivno nema. Osim nastavka tvorenja ultrailuzija i patološke usredsređenosti na DSS.
Kada bi sadašnja vlast uspela da uradi nešto dobro za zemlju, kada se svakoga dana ne bi iznova pokazivalo koliko je, pričama o različitim diplomatskim podvizima i velikim privrednim megaprojektima, obmanjivala građane, onda ta ista vlast ne bi svu svoju snagu trošila dokazujući kako je uvek kriv neko drugi za njene neuspehe.
Preporuke:
0
0
43 sreda, 07 jul 2010 08:33
brm
kad nas SVE budu zanimali problemi o kojima pišu
Zagor i Zoran Tucaković, a prestali da mlatimo praznu slamu o našim nazovipolitičarima, jer o njima je dovoljno rekao Milko G("Kada smo na 8 sednici izgubili, mi smo oslučili da se okrenemo demokratskim sredstvima politiičke borbe.")
a za sva vremena napustimo način razmišljanja koji demonstrira Černiševski ("nas jedino moze da spase neka krupna geo-politicka promena, koja bi nas protiv nase volje "skrenula sa ovog puta". Recimo, da nasa jedina alternativa nestane, zatim sunovrat SAD ili nesto u tom smislu. Jer mi sami, svojom voljom sa njega (puta) skrenuti necemo.")
tj. u se u u svoje kljuse
i sređivanje svog dvorišta prvo
a na SAD i geopolitiku..možemo da utičemo samo pravljenjem dobrih humorističkih emisija - duhovit smo narod....brojan skoro ko Honduras a duplo brojniji od Urugvaja
Preporuke:
0
0
44 sreda, 07 jul 2010 10:11
Cernisevski
@brm
a za sva vremena napustimo način razmišljanja koji demonstrira Černiševski (...)
tj. u se u u svoje kljuse

- vec sam dovoljno izostrio osecaj koji mi govori kada sa nekim nema smisla ulaziti u raspravu, stoga to necu ciniti ni sa Vama. Jedini razlog moga javljanja je da Vas ispravim - ne, ja uospte ne razmisljam po principu "u se i u svoje kljuse". Misljenja sam da bez pravog strateskog partnera Srbiji nema opstanka na duzi rok, jer je ono vreme neutralnosti bivse SFRJ odavno za nama. A politika "u se i u svoje kljuse" je jos pogubnija nego politika da nesto nema alternativu ili "u NATO i u njegove kljuse".

Eto toliko, molim moderatora da objavi ovu moju ispravku, jer ja u dalju raspravu povodom ovoga necu ulaziti.

Pozdrav i sve najbolje,
Cernisevski
Preporuke:
0
0
45 sreda, 07 jul 2010 13:14
thinking maize, Milku G., Zoranu Tucakoviću, pa i autoru
Poštovani Đorđe, posle osvežavajuće diskusije o našim "guračima lopte", sputili ste nas na zemlju pričom o "GORIMA OD LOŠIH", tj. o srbijanskim političarima. Zašto srbijanskim?! Pa Tadić (a i mnogi sa njim!) se može smestiti samo pod tu ružnu odrednicu, inače "pronalazak" Benjamina Kalaja, velikog "ljubitelja" Srba i Srbije! A pošto on kolo vodi, ostali se samo ravnaju prema njegovom "standardu"! Time iskazujem slaganje sa Vašom rekapitulacijom aktuelne političke "scene" (scena?! Čini mi se da je to nešto mnogo niže i gore!) u Srbiji. No samo bih Vas dopunio "glede" primedbi g-de Milka G. i Zorana Tucakovića. Pomenuta g-da pominju situaciju u Kraljevu kao paradigmatičnu, kao i "Ibarske elektrane", Bor i ostalo kao nove slučajeve "prodavanja magle" i muljanja u pulp fiction. Za "projekat" "Ibarske elektrane" znam već dva meseca, kao i to da će biti "dat" Talijanima. Piate kako?! Lepo, Srbija je mala zemlja, svako ima neku tetku, ujnu, koja ima svoga "uspešnog" zeta, koji "dobro stoji" u očima Tadića! I tako taj zet ode sa društvom na "kanabe", gde izrekoše "vruću želju" da pomognu "rodni kraj" (a i majku Srbiju) kroćenjem Ibra!? Tadić ih sasluša (čovek ima razmevanja za "pristojno bogate" Srbe!), ali reče da je to zbog "viših interesa" dato Talijanima!? Sada, šta su dobili "pristojno bogati" Srbi, nisam baš informisan, ali me zadivila činjenica da se u Srbiji i dalje sve rešava na KANABETU! Što se tiče lokalne kraljevačke priče, ona je naravno samo pozadina "razgovora ugodnih" na kanabetu! Pa, prema tome, sve će rešiti g-din Marković i njegovo ministarstvo, koji će eto, na osnovu odluke Ustavnog suda, priznati mandate pojedinih odbornika DSS-a i radikala u SO Kraljevo, koji su se osetili "ponukanim", da kao "slobodni građani" priđu listi Za Evropsko Kraljevo i obrazuju proevropsku većinu u lokalnoj skupštini!
Preporuke:
0
0
46 sreda, 07 jul 2010 13:32
thinking maize, Milku G., Zoranu Tucakoviću i autoru, KRAJ!
Tako se to rešava u zemlji Srbiji, poštovani Đorđe, a i kolege Milko G. i Zorane Tucakoviću! "Ubedite" "slobodne građane", , do juče odbornike DSS-a i radikala u "opštedruštvenu korist" stvaranja "proevropske većine" u lokalnoj skupštini, a za "dobro" naroda i njegovu "evropsku budućnost"! TAKO SE TO RADI DAME I GOSPODO! Nušić je i dalje VRLO, VRLO AKTUELAN, samo su METODE, MALO SOFISTICIRANIJE! Ili možda, pustite Mlađu da "odradi posao" sa "svojom" "Unijom regiona Srbije", kao npr. u Boru!? Naši stari, inače moralno osetljiviji, takvu "javnu aktivnost" rado su upoređivali sa aktivnošću institucija, tako rasprostranjenih u lepom holandskom gradu Amsterdamu!? Uostalom i "trudbenice" tih institucija takođe su JAVNE, kao i naši POLITIKANTI! E, sada, kao što Vi Đorđe rekoste, U SRBIJI NIŠTA NOVO, pa da dodam jednu malu prognozu, "glede" Vašeg globalnog uvida u ovdašnju političku "scenu". Sličan scenario biće sproveden i na Voždovcu! Mada je taj slučaj kompleksniji! Kao što vidite drage Dame i Gospodo, sve "demokratsko", "proevropsko" i "našim" zapadnim "prijateljima" vrlo ugodno! Pa gde bi bio kraj Zapadu da ima još ovakvih "saveznika", koji tako dobro "kuvaju" svoju zemlju i narod!
Preporuke:
0
0
47 sreda, 07 jul 2010 14:12
jelena
Primetila sam, Đorđe, da ovaj put više ima komentara na NSPM nego na POLITICI!Vi razmislite zbog čega?
Preporuke:
0
0
48 sreda, 07 jul 2010 15:23
MIlko Grbović
Samo da napomenem thinking maize-u da ja lično nisam pominjao situaicju u Kraljevu, jer nisam upućen.

Nego, kada pomenu kanabe, da aktiviram jedan svoj aforizam:
"Bivši predsednik je dilove sklapao na kanabetu. Današnji vođa je više za otomanske varijante."

Mada, ta igra reči sa otomanom i otomanskim carstvom je prilično stara, ali je predsednik aktuelzovao.

Nego, njegov novi prijatelj, Turčin Gul, daje dosta prostora za razne igre reči: Guliti, pa Gulag...

*
Kao što rekoh, nisam se bavio Kraljevom, nego ovim demokratama, što su do pre deceniju-dve pričali o daljem podruštvljavanju rada i sredstava, borbi protiv tehnoliberala i tehnomenadžera itd.

I sada prosto moram da navedem još jedan aforizam: "Današlji akcionari su bivši akcijaši."
A to je već deo iz neke moje priče "Od OURA di Eura".
Ispade da reklamiram i promovišem svoje aforizme. Ali šta se može, kad zemlja Srbija nema ni jedno satirično glasilo. Čak ni Jež, kakav je da je, šišan ili brijan nasuvo.

A i to nešto govori...
Preporuke:
0
0
49 sreda, 07 jul 2010 16:21
thinking maize, Milku Grboviću
Poštovani g-dine Milko, kad već pominjete OBRIJANI i OŠIŠANI "Jež", moram Vam reći da ste na žalost, ANAHRONI! U jutrošnjem "24 časa" (čitaj: bilten "Blica", ciljna grupa: fanovi "Farme" i "Velikog Brata") čitam (citiram!): "Da li ste za hemijsku sterilizaciju (silovatelja)?" Ako su nam OVO pripremili, ONDA SMO OBRALI ZELEN BOSTAN! Nego, nešto smo zaboravili KO smo i ŠTA smo!? Što bi rekli Šumadinci: "NE TRPIM TI JA TAKI!" Pitanje je: "Dokle ćemo da ih trpimo?"
Preporuke:
0
0
50 sreda, 07 jul 2010 18:18
BB jedan
Poštovani Milko Grboviću, Vi ste pravo osveženje na ovom sajtu a aforizmi su Vam sjajni.
Pozdravljam Vas.
Preporuke:
0
0
51 sreda, 07 jul 2010 19:23
@jasna
u par vaših reči zasijaše svetla koja su davno pogašena... i koja ponekad u mraku uzalud tražimo.jasna, postoji i na ovom sajtu nepisano pravilo da ostavite sopstvenu intimu jer zbog iskrenosti možete biti prozivani a onda to umanjuje dejstvo vaših komentara jer i sami znate kakvih sve literarnih voajera ovde srećemo...ali kada ste vi u pitanju iskoračiću u taj "zabranjeni prostor" sa rizikom da me nećete razumeti...dvadeset godina, punih 20 godina u mojoj glavi odjekuje NIKO NE SME DA VAS BIJE!a od tada svi nas lemaju čak i ta "šaka jada" šesto hiljada crnogoraca!priznaćete da je 20 godina jedna lepa mladost.tih 20 god. trebalo je da bude deo najlepšeg i najsrećnijeg života osobe koja je studirala na dva fakulteta,upisala postdiplomske studije čak i višu školu,zatim čekala 7godina posao a onda je krenulo...sećam se jasna kada sam rano ustajala odlazila na "džoging" i pitala se šta radi uča vlada pored kontejnera u delu grada u kojem živim a onda sam shvatila i kada sam odlazila obesila bih jednu kesu sa hranom...posle nekoliko dana uču više nisam videla! shvatio je da NEKO zna šta on radi, da više od stida nije smeo da dođe... a ja sam odlazila u atelje i danima plakalai... sada nam antonić i vukadinović serviraju svakodnevo SVE ONO ŠTO MI ZNAMO. Oni pišu...a svi mi pisci, pesnici,slikari,moramo kada je narod u piatanju da damo ono najviše šta se od nas traži...
Preporuke:
0
0
52 sreda, 07 jul 2010 19:33
Konjec delo krasi
@ Stanimir Trifunović, ranije PETI ELEMENT

quote]
U političkom ambijentu koji podstiče i neguje medijski peting između SNS i DS,davanje bilo kakvog prostora, ponajpre medijskog, bilo kome "trećem", niti je predviđeno niti dopušteno jer bi to izazvalo ljubomorne reakcije nekog od favorizovanog dvojca i moglo biti shvaćeno kao politička devijacija ili sklonost političkom neverstvu.

Uh, kako VRUĆA analiza.
Preporuke:
0
0
53 sreda, 07 jul 2010 20:02
MIlko Grbović
Pre svega, hvala na pohvalama.
Aforizmi mi nisu specijalnot, imam ih neku deestinu.
Osim u komentarima, na ovom sajtu imam 5-6 tekstova, mže ih pronaći ko želi. Pošto je moja specjalnsit rima, ta svoja prozna pisanija skromn nazivam fronclama mog nekadašnjeg studentskog novinarstva, za koje sma imao nekog talenta, ali sam ma i peh da mi tekstovi ličili na Tirketove, pa sam digao ruke.
Valjda ista receptura, u smislu aditiva zvanih ironija, šala na svoj konto, isl.

A za "mislći kukuruz", ako sam dobro preveo pseudonim: Ne možeš verovati koliko se slažemo u pogledu "24 časa". Nekad je zbilja duhovit.
Narod siromašio, šredi na nvinama, i odna dobje besplatno list u kome pročita reicmo tako značajnu vest poput: "Samo 16% egzitovaca imalo seks na tvrđavi". Čovek bez para, ide u firmu u kojoj neće primiti platu, i onda ga dokusuri tako tužna vest.

Ako bar Guča ne popravi stvar, ništa od nas...

A možda se u ovu temu g. Vukadinvića može ubaciti i moja teza iz teksta "Starokomponovana muzika treće Srbije".
Jer, gde nas je odvela ona "prva", znamo, a takođe gde nas vodi i ova "druga"..
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 08 jul 2010 08:18
Jasna Simonović
“@jasna”...
Iako je ovaj komentar upucen komentatoru “Jasna”, a ne meni “Jasna Simonović”, sa kojom se slažem u velikom delu njenih komentara (Da, “mi smo sve zaslužili” zajedno, ali pojedinačno nismo isti), ipak ću prokomentarisati vaš komentar koji je na mene ostavio snažan utisak...
Žao mi je što u vašim ušima sve ove godine odjekuje"Niko ne sme vas da bije” (u čemu nema ničeg lošeg, uzgred rečeno)jer u mojim odavno odjekuje pad bivšeg ministra zdravlja Bojića sa telefonske linije sa mojim advokatom Mirom R. do bezdana lične samoobmane i farmaceutskog rasula iz koga se više nije javio na sve apele koje sam mu upućivala...
Neka Bog čuva svetlo koja ste, eto, baš vi primetili...Niste džabe studirali i toliko se mučili!...Učen čovek i treba lakše vidi i spozna, bilo da mu je glava u kontejneru ili u knjizi...Ali svaki učen čovek nema uvek hrabrosti da podigne glavu iz knjige, a smelosti da Bogu (i sebi!) pogleda u oči...tako nekako...
Nemojte zato čekati “Antonića i Vukadinovića da nam servira svakodnevno sve ono što mi znamo”, oni su profesori i analitičari, koliko znam (izvinjavam se ako grešim), i to im je profesionalno da stalno ponavljaju..dok svi ne nauče...a ponekad proradi i mala sujetica kada đaci znaju bolje...ali to će se vremenom izgladiti, čvrsto verujem...
“@jasna”, recite nam šta vi znate....Hvala vam za “Uču Vladu”...Gde je taj gospodin danas?...
Preporuke:
0
0
55 četvrtak, 08 jul 2010 08:39
Jasna Simonović
"@Jasna"...Mali dodatak mom prethodnom komentaru vama:

Molim vas nemojte niti nezlonamerno, niti u svrhu opisa, niti nehotično, niti ikako, koristiti uvrede kao "Šaka jada" od 600.000"...(Verujte zgrozila sam se i ja čitav fajl Njegoševih sabranih dela koje imam u svom kompjuteru, iako znam da niste iz zle namere..umalo da ne pročitam ostatak komentara, koji je sjajan)...
Sve najbolje...
ps A i kao učena osoba vi svakako znate da kvantitet i kvalitet nisu isto...
Preporuke:
0
0
56 četvrtak, 08 jul 2010 11:02
@Jasna Simonovic
i ja se i danas ježim šta sve oni rade.da bi me shvatili ja sam tu šaku i stavila pod navodnicima.nažalost, moj ceo komentar nije objavljen i to cenim kao doprinos slobodi štampe...
Preporuke:
0
0
57 utorak, 13 jul 2010 12:01
Branko S.
DSS je bez sumnje slaba tačka g-dina Vukadinovića, i u tome ne vidim ništa loše. Ja to ocenjujem kao svojevrsnu "prozivku" učmalom rukovodstvu i samom predsedniku...koji nije obavešten.
Šta je sve DSS, tj.Koštunica, propustio, svima je poznato, ali je prava nedoumica - zašto?
Uostalom, to je njegov problem, i problem članova njegove stranke. Verovatno je slučajno ostao nepomenut mandat poslanika Šormaza i njegov navod "da nije video predsednika"...a kada će, ne zna se. Sve mi se čini da "najveći kritičar vlasti" polako gubi vlast i u sopstvenoj stranci, a rejting je već pokazao na održanim izborima. U takvoj situaciji V.K. ne može biti broj jedan ni u jednoj koaliciji, pa čak ni sa Veljom Ilićem. Koja je onda njegova računica ?
Što se Dinkića tiče, ne vidim ništa novo-naprotiv. On sve vreme samo dobro eksploatiše svoju (ničim izazvanu) poziciju, i činjenicu da bez njega vlast ne može da bude vlast. Za svaki slučaj, u međuvremenu, koristi položaj i državne resurse da formira ujedinjene regione (to mu je verovatno za penziju), sačuva odličnog đaka Tomicu i nastupa sa Pilotima...Keba je otišao tetki po lekove (kod Tomice, naravno). Ovo su već pitanja za gospodina predsednika (kućnog saveta, stranke, vlade, države)... Čini mi se da i Borisu to više odgovara, nego da se prepucava sa likovima (bez dela) iz sopstvene stranke, jer i tu je neizvesno.
Važno je da se Tadic izljubio sa familijom u C.Gori, da je tradicionalno bio u Srebrenici, i da tradicionalno nije otišao u Bratunac. Rezolucija o zločinima nad Srbima može da sačeka...za nju ne ukidaju vize... Vize su ukinuli Turci. Da li baš slučajno ?
Malo li je za prevremene izbore ?
Preporuke:
0
0
58 četvrtak, 15 jul 2010 17:07
DŽon Šepard
Stanje redovno, što bi se reklo.

Kratko i jasno, usput potpuno tačno, što se mene tiče. Volim kada se politička analiza izrekne jezgrovito i bez "mršenja". Očiglednost političko-estradne "scene" u Srbiji samo olakšava ovakve članke. Ali, samo kod g.Đorđa.

Usput, sviđa mi se što ste se sasvim lepo ogradili od Vama večito poturanih DSS-ovaca.

Nego, g.Đorđe, ne spomenuste uopšte političku "sitnež" po Srbiji, Vojvodini, razne separatiste i opasno i naprečac "probuđene" muslimane i njihovog narogušenog i bezobraznog vođu, sada već ne više (samo) verskog.

Voleo bih da i to pročitam.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner